Grote Garageverkoop in Damwâld, met maar liefst 237 deelnemers, start zaterdagmorgen 09.00 uur, met leuke aanbiedingen! (14 foto’s)

IMG-20160708-WA0000P1040709P1310247P1310248P1310249P1310257
Lukas mist beppe…! Beppe, beppe… riep Lukas vanmorgen en wilde persé de foto van Willy in zijn kleine knuistjes. Op zo’n moment denk ik: Wat gaat er toch door je heen, vriendje van me! Het is alweer vrijdag en onwillekeurig gaan mijn gedachten naar vrijdag 29 januari. De dag waarop Willy toch nog onverwacht kwam te overlijden. Het zat er allemaal aan te komen…, maar dat het zo snel zou gaan…, nee dit had ik absoluut niet gedacht. Ondertussen zijn we ruim vijf maand verder en het leven gaat z’n gangetje, met ups en downs. Toch mag ik rustig stellen dat het goed met me gaat! Ik kan er goed mee omgaan en iets wat voor mezelf heel belangrijk is: Ondanks dat ik alleen thuiskom…, ik kom met plezier thuis. Ben nog nooit thuis gekomen, dat ik dacht: Harrebakkes…, daar zit ik weer alleen! Kan wel met het alleen zijn omgaan. Misschien klinkt het wel heel raar, maar voor mijn gevoel… slijten heel langzaam de aller, de aller scherpste randjes. Morgen is het hier de Grote Garageverkoop in Damwâld. De tweede jaargang. Werd het vorig jaar al een groot succes…, ik durf bijna wel te stellen dat het succes morgen nog veel groter wordt. Deze Garageverkoop telt maar liefst 237 deelnemers, verspreid over geheel Damwâld. Vorig jaar deden wezelf actief mee, dit jaar niet. Het was echt Willy haar ding. Zij heeft, hier op de oprit, genoten van de gezelligheid. De grote aanloop en belangstelling voor haar spulletjes. Het liep als een tierelier! Ondertussen wordt er hier en daar al hard gewerkt om de spulletjes van de vliering in de garage te krijgen. Het weer lijkt goed mee te willen werken: Zon en aangename temperaturen.
Zaterdagmorgen 9 juli van 09.00 uur tot 15.00 uur is de Garageverkoop in Damwâld!
P1310250P1310252P1310253P1310261P1310264P1310265P1310268P1310267
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Grote Garageverkoop in Damwâld, met maar liefst 237 deelnemers, start zaterdagmorgen 09.00 uur, met leuke aanbiedingen! (14 foto’s)

  1. Hielke Schaap zegt:

    Een heel bijzondere foto Nanne, die mij de tranen in de ogen drijft. Wat gaat er in dit kereltje om met zijn 2 jaar. Een heel bijzondere opname, net zoals vele fotos van jouw met Nanne Lukas! Waar is mijn lieve beppe toch?? Moeilijk om dat op die leeftijd te verklaren. Maar zulke momenten doen ook goed en geven kracht! Mijn zus vecht nog steeds tegen deze ongeneeslijke ziekte en het kaarsje gaat héél, maar echt héél langzaam uit. Geen arts die dit nog kan begrijpen en daarom zeggen wij dan ook ” een extra taaie friezin”. Vreselijk moeilijk om zo aan je eind te moeten komen. De groetnis vanuit Wedel aan de Elbe bij Hamburg van Hielke en Rolf.

Geef een reactie

