Vierdaagse Nijmegen 2016. De dag vóór de start en nu al een perfecte sfeer en bloody hot! (12 foto’s)

P1330466P1330467P1330469P1330474P1330476P1330480Vanmorgen liet ik Friesland achter me, met heel veel zon, op weg naar Nijmegen. Het liep allemaal heel gesmeerd, ondanks het vele vrachtverkeer op de snelweg en de nodige vakantiegangers met de meest gevarieerde sleurhutten achter hun auto. Mooi op tijd was ik op mijn slaapadres in het centrum van Nijmegen. Bij Evelien. Op 2 à 3 minuten vanaf de Wedren, de plaats om te starten en later op de dag ook weer te finishen. Dit keer moest ik eerst de sleutel bij haar ouders vandaan halen. Daarna ben ik naar de Wedren gegaan en heb mijn bewijs van deelname gehaald en nu weet ik ook hoe laat ik morgenvroeg kan starten: Tussen 05.00 uur en 05.45 uur. Mijn 40-kilometerroute brengt me morgen richting Arnhem. Op de Wedren was het vanmiddag direct een treffen van vele bekende lopers en aan gezelligheid ontbrak het dan ook niet. Maar jemig vanmiddag was het al erg warm…! Overweeg om woensdag deels in het wit te gaan lopen…! De foto’s geven een beetje de sfeer weer van vanmiddag op en rond de Wedren. Wat mij betreft hadden we vandaag al kunnen gaan lopen…!

Morgen een verslag van dag één, van de Vierdaagse van Nijmegen.

P1330484P1330485P1330488P1330491

`

P1330495

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

