Dag 1 van de Vierdaagse van Nijmegen… werd een warme, maar niet te zware dag! Wel was het bloody hot… ambulances hebben het nu druk! (15 foto’s)

P1330496P1330510P1330519P1330534P1330539P1330547P1330548

Verbeeld ik het me nou…? Het lijkt erop dat we iets meer in de gaten worden gehouden, in vergelijking met voorgaande jaren. Gisteren viel me dit ook al op. Tijdens de inschrijving was het gistermiddag een treffen van heel veel loopvrienden/vriendinnen. Hoe is het toch mogelijk om elkaar tegen het lijf te lopen…! Vaak volgt dan even een Fries onderonsje. Gezellig, maar toch zit iedereen te wachten op het moment, dat er gelopen kan worden. Vanmorgen had ik een vroege starttijd. Zo vroeg in de morgen lijkt het net een groot mierennest…. uit alle straten komen de lopers gehaast tevoorschijn…, in snel tempo naar de start. Precies om 05.00 uur mochten we starten en dan krijg je echt het gevoel: De Nijmeegse Vierdaagse is begonnen. In het begin van de ochtend viel de warmte nog wel een beetje mee…, het was zelfs ideaal wandelweer. Maar gaande weg werd het warmer en warmer….! Vanmorgen trof ik direct mijn wandelmaatje van twee jaar terug…, Janny van oorsprong komend uit De Westereen. Morgenvroeg zou ik om zes uur moeten starten… in verband met de verwachtte extreme warmte wordt dit een half uur vervroegd: Half zes mag ik vertrekken en daarom vanavond vroeg in bed. De ambulances rijden nu ook zo’n beetje… af en aan! Morgen maar weer ervaren hoe het allemaal gaat…! Vanmorgen was ik om 11.50 uur binnen…., te vroeg!
P1330578P1330600`P1330646P1330653P1330658P1330672P1330676

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dag 1 van de Vierdaagse van Nijmegen… werd een warme, maar niet te zware dag! Wel was het bloody hot… ambulances hebben het nu druk! (15 foto’s)

  1. Succes Nanne,en prachtige foto,s.

Geef een reactie

