Dag twee van de Nijmeegse Vierdaagse …. Op deze roze woensdag, liep ik in het wit! (9 foto’s)

P1330698P1330716P1330717P1330720Wat weer een machtig mooie tweede dag van de Nijmeegse Vierdaagse. Het was bloody hot, iets van rond de 31 graden. Mazzel heeft men gehad met de aanwezigheid van een zacht en zeer aangenaam briesje! Ik mocht vandaag een half uurtje eerder starten, om half zes. Toch passeerde al heel vroeg in de morgen, de eerste ambulances. Af en toe ging er onderweg iemand onderuit. Wat weer een prachtige route en wat indrukwekkend veel publiek langs de route. Af en toe heeft het iets van de Tour de France. Het zijn van die momenten die je kippenvel bezorgen. Vandaag liep ik weer met Janny … mijn loopmaatje. Kan geen kwaad, zeggen we tegen mekaar: Janny is roze… en ik ben toch echt blauw! Om precies half één kwamen we vanmiddag aan op de Wedren!

P1330724P1330746P1330772P1330789P1330798

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

