Dagje snel op en neer naar Ameland. Het goede gevoel laat me nog steeds in de steek…! (11 foto’s)

P1340238P1340239P1340242P1340245P1340246P1340249Om precies 04.50 uur werd ik vanmorgen gewekt! Heel kort schoot het door me heen: Het lijkt me verdikkeme de Vierdaagse van Nijmegen wel. Kwartiertje daarna zat ik aan de koffie. Vandaag had ik het plan gevat om een dagje naar Ameland te gaan. Op de fiets naar Holwerd en met de boot van half acht. (plusminus, ivm de slechte vaarverbinding…). Wat was het genieten bij Holwerd: Schitterende zon boven het Wad en dan ook nog eens een klein groepje Wadlopers, die de overtocht naar Ameland maken. Ik heb vandaag veel mensen gesproken, allemaal erg aardig. Natuurlijk komt Willy altijd ter sprake. Het doet me ook goed om even over haar te praten. Bij de caravan was er vandaag wel weer het één en ander te doen, zowel binnen als buiten. Wat trof ik een verrassend mooie en kleurige Vlinder aan bij de caravan! Papilio is helemaal klaar om de komende gasten te ontvangen. Zelf ga ik dit jaar niet naar Ameland. Gaat het thuis erg goed met me… op Ameland laat dit goede gevoel me nu nog in de steek. Het eiland is fantastisch, de mensen stralen alleen maar warmte uit…. en toch ga ik het liefst zo snel mogelijk naar de wal. Alvorens naar de boot te lopen, hebben Ameland Kunst-vriendin Bibi en ik nog iets gedronken op het terras van Hotel de Jong, in het hart van Nes. Willy en ik mochten hier altijd graag eventjes zitten.

P1340253P1340255P1340264P1340266P1340268
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

