Vandaag precies een half jaar geleden … ús Willy … The Power Of Love … Of het een moeilijke dag gaat worden? Geen idee!

10439220_533093906794768_910508466_oVandaag ben ik precies een half jaar weduwnaar … wat een afschuwelijk woord (!) … sinds vrijdag 29 januari 2016 ben ik alleen en mis mijn maatje! Mijn Willy … ‘ús Willy’ … is in de vroege morgen van die vrijdag in januari … heel rustig in mijn handen overleden. Klinkt misschien heel raar… maar de manier waarop … voelde en voelt nog steeds goed. Nu een half jaar later, is mijn dagelijkse gangetje nog steeds een bezoekje aan haar graf. Wel merk ik dat het dwangmatige gevoel … om Willy te bezoeken … langzaam aan het veranderen is. De scherpste randen zijn er vanaf. Ik denk dat ik mijn leventje weer redelijk goed opgepakt heb. Ook kan ik goed met de situatie omgaan … gelukkig veel meer ups dan downs. Het gevoel van gemis blijft. Ik leef op de wijze zoals ik ook met Willy geleefd heb. Nog steeds de wijze waarop wij tweeën geleefd hebben, soms een hele kleine afbuiging naar links of naar rechts. Die afbuigingen zullen misschien langzaam steeds groter worden … Het leven van mij staat immers niet stil! Een half jaar geleden hadden we een prachtig Afscheid … waar we ook geproost en gedronken hebben op het Leven. Het was een waardig en mooi Afscheid, met zelfs nog een vleugje zonneschijn! Of het vandaag een moeilijke dag is of gaat worden … Ik heb geen idee en laat het maar gewoon over me heen komen … met alle emoties daar omheen. Vorige week kwam ik bij toeval, via YouTube, op het nummer van Jennifer Rush – Power Of Love. Dit was ongeveer 30 jaar geleden ‘ons nummer’, van Willy en Nanne! Ontelbare malen hebben we deze prachtige song beluisterd. Power Of Love hadden we tijdens het Afscheid kunnen laten horen … Volumeknoppen open … Dit is toen niet gebeurd en daarom hieronder Jennifer Rush … een half jaar later. Nog steeds sieren veel bloemen haar graf. Met een gedenkteken, heb ik me nog niet echt bezig gehouden … echter ik heb wel iets moois in m’n koppie…! Kwestie van Tijd!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

