Prachtige Libelle… staarde me langdurig aan. Volg je Gevoel…, sprak Meneer de Uil mij vanmiddag wijs toe…! (8 foto’s)

P1350587P1350591P1350592P1350600Plots sta ik in grote twijfel: Wat ga ik morgen doen…?! De mensen die me kennen…, weten wat ik bedoel. Wel besef ik, dat stabiliteit bij mij momenteel, enigszins, ver te zoeken is. Zelf denk ik dat morgenvroeg … héél vroeg in de morgen … de beslissing gaat vallen. Gek mens ben ik toch! In elk geval vandaag weer heel veel gedaan. Heel veel in de tuin gewerkt. Misschien kan ik beter zeggen tuinen! Allereerst mijn eigen voortuintje weer een beetje onkruid-vrij gemaakt. Eigenlijk zouden alle kiezeltjes eens gezeefd en gereinigd moeten worden…! Al snel lag het werk stil, want een prachtige libelle trok mijn aandacht. Wat een machtig mooi insect. Die grote facetogen, die me aanstaarden. Ja, dan pak ik op zo’n moment snel de camera! Van onder de klimop werd ik gevolgd door een nog jonge merel. Ook nu zaten we mekaar, lange tijd bewegingloos, aan te staren. Ondertussen heb ik wel de heg gekortwiekt! De maaimachine liet het vanmiddag afweten… en eigenlijk was ik daar wel blij mee: Er moest ook weer gekookt worden. Nu straks bij Willy langs en haar misschien toch maar even vragen: Wat te doen, morgen…?! Wijs sprak vanmiddag Meneer de Uil mij toe: Neem morgen maar een goed besluit…, volg je gevoel!

P1350607P1350612P1350614P1350616

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

