Samen met Nanne Lukas heb ik ús Willy vanmiddag in de bolchrysanten gezet … één paarse en een witte. (4 foto’s)

P1360040P1360045Ik heb er vandaag een rustig dagje van gemaakt. Is weer eens een totaal andere ervaring dan… druk, druk … druk zijn! Vanmorgen allereerst maar eens de witte was gedraaid, gedroogd en gevouwen! Maar ook de wekelijkse grote boodschappen gehaald. Hierbij had ik de assistentie van mijn kleine, maar oh zo grote vriend Nanne Lukas. Hij is weer terug van Ameland! Ook vanmiddag was hij met pake aan de sjouw. Nu ging het naar de bloemenboer in het Winkelcentrum en met twee bolchrysanten trokken we naar het graf van Willy. De oude rotzooi hebben Lukas en ik weggegooid, o.a. de gladiolen van de Nijmeegse Vierdaagse. Daarvoor in de plaats hebben we een rode en een witte chrysant bij Willy neergezet. Het is altijd leuk te observeren… hoe druk Lukas dan bezig is bij het graf van zijn beppe! Met name waterhalen met de groene gieter zit in zijn takenpakket. Maar ook even lekker in de grond wroeten is voor hem een beleving. Bij het naar huis gaan, keek hij nog eenmaal naar de bloemen op het graf en riep… do beppe…!
P1360064P1360069
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

