Het lijkt vandaag … alsof er gisteren niets met me is gebeurd! Voel me hartstikke goed en heb weer energie voor twee. (15 foto’s)

P1360106P1360115P1360117P1360120Het lijkt vandaag … alsof er gisteren niets met me is gebeurd! Voel me weer hartstikke goed en heb weer energie voor twee. Dus daarom vandaag ook alweer een kilometer of tien gelopen. Heb het een beetje rustig gedaan. Heb onderweg de nodige vragen moeten beantwoorden. Heb leuke reacties gehad en ook via facebook heb ik ontiegelijk veel reacties ontvangen. Iedereen hartelijk bedankt! Maar zo gezegd: Ik voel me weer toppie-fit. Toen ik vanmorgen al vroeg bij Willy haar graf stond, benaderde me een mevrouw met een rollator. Met open mond stond ze me aan te staren en stammelde: ‘Maar ik heb vanmorgen op facebook nog gelezen dat je naar het ziekenhuis moest… en nu sta je hier bij het graf van je vrouw!’ Precies zo was het, ik moest het nog even met Willy delen. Eén ding is een feit: De epi-pen heb ik nu bij me… paste nog mooi in de camera-tas. Natuurlijk was ik gisteren ook bezig met het maken van foto’s van de fiets-tocht ‘Nieuwe routes langs Centrale As’. De laatst gemaakte foto herinner ik me nog heel goed…, toen merkte ik duidelijk dat ik in de middenberm een plekkie moest gaan zoeken… om even te gaan zitten…. maar dit was dus niet meer mogelijk, ik ging er bij liggen …. boem!

(Bovenste foto’s zijn vandaag gemaakt … al lopend in mijn eigen omgeving. Onderstaande foto’s zijn van gisteren, gemaakt tijdens de eerste kilometers van de fiets-tocht ‘Nieuwe routes langs Centrale As’… ) 
P1360081P1360082P1360084P1360087P1360091P1360092P1360093P1360094
Hier had ik al het gevoel … zal ik een terrasje pakken … maar nee dus … gewoon doorfietsen!P1360095
Bij de openstaande bruggen in Burgum, voelde ik me verre van fit en dacht … wat is er toch in vredesnaam met mij aan de hand … maar toch weer doorfietsen…! Gaat wel weer over… denk je dan…! Nee dus!P1360098P1360099
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Het lijkt vandaag … alsof er gisteren niets met me is gebeurd! Voel me hartstikke goed en heb weer energie voor twee. (15 foto’s)

  1. Elisabeth Bosch zegt:

    Jeetje Nanne wat heftig allemaal even en dat door een bij!

    Gelukkig gaat het weer goed met je.

    Groetjes uit Kollum.

Geef een reactie

