Heb mezelf vandaag weer eens flink op de donder gegeven en een stevig rondje Aldtsjerk gelopen…! (12 foto’s)

P1360125P1360127P1360129P1360130P1360132
Het grote voordeel van ‘s morgens vroeg opstaan… is dat je dan ook ‘s morgens heel veel werk kunt verrichten en ‘s middags tijd voor jezelf hebt. Voordat de zon opkwam had ik alweer voldoende geslapen, maar blijf dan meestal, lekker radio luisterend, tot een uur of zeven liggen. Maar op deze maandagmorgen stond ik dan ook al vroeg in de supermarkt, was ik al heel vroeg aan het stofzuigen… zoals ik het geleerd heb: Van boven naar beneden, inclusief bijkeuken en garage. Als dan ook nog eens een buuf mijn ramen van buiten lapt…, is de dag weer helemaal top! Vanmiddag heb ik mijn loopschoenen aangetrokken en ben lekker wezen wandelen. Het was ideaal wandelweer. Ik heb mezelf weer eens flink op de donder gegeven en heb behoorlijk stevig een rondje Aldtsjerk gelopen, via een mooie route. Moest in Aldtsjerk iets afleveren en heb nog een gezellig bezoekje gebracht aan mijn familie … Ellie bedankt! Het goede gesprek en samen iets drinken, deed me al nadenkend, nog sneller thuiskomen. Nu trek ik nogmaals mijn loop-schoenen aan en loop naar Willy.
P1360134P1360135P1360140P1360142P1360145P1360148P1360149
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

