Eindelijk een zomerse dag of zijn we al een beetje aan het nazomeren…? (5 foto’s)

P1360204P1360207Vandaag eindelijk eens een dag, waarop ik niet echt veel te vertellen heb. Een dag waarop alles z’n gangetje is gegaan. Vanmorgen dus weer een actieve morgen en vanmiddag ben ik lopend op en neer Dokkum geweest. Het was vandaag even schrikken…. maar het was verdikkeme echt zomers! Vanmiddag eens niet tempo gelopen, maar lekker relaxed! Af en toe eens een praatje hier en een praatje daar… en waar ging het dan over? Juist ja, de moorddadige aanval van de Killer Bee! Steeds komt dan die vraag weer naar voren: Wist je niet dat je een allergische reactie zou kunnen krijgen…? Duidelijk NEE en daarom had ik dus ook geen epi-pen bij me! Ook een steeds voorkomende vraag luidt: Waarom niet direct naar het ziekenhuis in Drachten? Ook heel simpel! Omdat ik in de veronderstelling was, dat ik na een bezoekje aan de Dokterswacht in Dokkum, direct weer naar huis zou mogen….! Nee dus! Ik kan er smakelijk om lachen. Let nu wel een beetje beter op al die kleine gevleugelde terroristische insecten…!

P1360208P1360210P1360213
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

