Tribute Band: Queen Forever gaf zondagmiddag een spetterend optreden op het Groot Diep in Dokkum! (14 foto’s)

P1380273P1380272P1380283P1380287P1380291P1380294P1380298

Grote twijfel vandaag … of ik vanmiddag naar Dokkum zou gaan. Vond het vandaag allemaal wel goed en zou dus me dus thuis uitstekend gevoeld hebben. Uiteindelijk besloot ik dus toch maar om te gaan. Maar ja, dan komt de volgende vraag … Hoe ga ik naar Dokkum? In de zwarte Seat? Dit zou een beetje tegen mijn principes in zijn gegaan en daarom een dikke kras door de auto. Misschien op de fiets? Het voordeel zou geweest zijn.., dat ik eerder in Dokkum zou zijn geweest en ook weer sneller terug zou zijn. Maar ook door deze optie haalde ik een vette kras! Ik heb mijn loop-schoenen aangetrokken en stevig lopend ging het naar Dokkum … richting De Zijl. Tegenover de Posthoorn was vanmiddag op een groot drijvend podium, op het Grootdiep een hartstikke mooi optreden met de Tribute Band: Queen Forever. Dit in het kader van de muzikale middag van de Stadsfeesten, vooraf gaand aan de Dokkumer Admiraliteitsdagen. Zelf ben in nou niet… wat je noemt een echte Queen-fan, maar ik mag wel zeggen: Dit klonk vanmiddag verdomde goed en heeft veel indruk op me gemaakt. Ja, Dokkum beschikt over een prachtige natuurlijke arena, waar dit soort optredens erg goed uit de verf komen! Het was gezellig druk en van heinde en verre komt het publiek naar Dokkum. Had vanmiddag toch wel een bijzondere ontmoeting: Na ruim tweeëndertig jaar, werd ik aangesproken door een oud-buurmeisje van me uit Kollumerzwaag. Natuurlijk hadden we veel te bepraten, met Queen als stevige achtergrond-muziek. Was ik even blij dat, die vervelend twijfel…, me vandaag niet thuis had gehouden!

P1380295P1380302P1380305P1380306P1380310P1380313P1380311

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

