Chaotische dag, maar wel erg mooi! … Roerdomp vliegt voor mijn neus weg in het machtig mooie natuurgebied Het Houtwiel! (14 foto’s)

P1380391P1380392P1380397P1380398P1380402P1380404

Allereerst moest er vanmorgen drie kinderen naar school gebracht worden. Eigenlijk twee, want Thomas is oud genoeg om alleen naar de Botke te gaan. Annegreet dwarrelt lekker voor me uit en Nanne Lukas ziet en benoemt ondertussen alle auto’s, motors, bootjes, kranen en ga zo maar door. Daarna naar de winkels om weer de nodige weekendboodschappen te halen. Het kopke moest er vanmorgen behoorlijk bij, het vergde de nodige planning. Ook vanmiddag heb ik nog heel veel dingen moeten regelen. Allemaal van die kleine onbenullige dingetjes, maar toch oh zo belangrijk… om bijvoorbeeld volgende week de Pompster Ryd Rintocht te kunnen lopen. Ik had nog geen e-ticket ontvangen en dat door het stomme cijfertje 1 in mijn mailadres! Het is nu allemaal weer geregeld. Maar ook Kunstmaand Ameland komt alweer in zicht en het begint erop te lijken dat ik daar toch zeker een weekje ga suppoosten. Het Ameland-gevoel begint langzaam terug te komen. Zo halverwege de middag nog efkes te tanken, zodat ik morgenvroeg in één ruk kan doorrijden naar de Allegorische Optocht ergens in Sint Niek. Na het tanken, vond ik het tijd worden om even tijd voor mezelf te zoeken. Daarom een kilometertje doorgereden naar het machtig mooie natuurgebied Het Houtwiel. Ik heb dus een rondje Houtwiel gelopen en genoten van die machtig mooie natuur…, waar geen mens komt! Ik heb zelfs nog een Roerdomp gespot en gefotografeerd! (Zoek de Roerdomp…!) Het is onvoorstelbaar…: Ruim een uur in de natuur lopen en je komt echt geen kop tegen! In het Houtwiel kreeg ik wel een ontzettend leuke app… m’n ‘fotovriendin’ mocht vanmiddag nog naar huis en daarom ook nog snel een flink boeket zonnebloemen gehaald en bezorgd! Vanaf nu probeer ik weer rust in mijn leventje te creëren. Straks nog even de bloemetjes bij Willy water geven.
P1380409P1380410P1380413P1380415P1380419P1380421P1380424P1380428
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

