Marit Bouwmeester wilde met mij op de foto … of was het nou net andersom? Mooie en handige CAMELBAK drinkfles, wordt zaterdag 15 oktober weggegeven tijdens Tussen Slik en Zand Ameland 2016. (7 foto´s)

img_0806img_0807img_0880-192

Dan lijkt het weer een gewone dag te worden … Maandag, het begin van een nieuwe week. Een dag, dat de huishoudelijke taken weer op me liggen te wachten. Af en toe wordt dit nogal eens, zeer aangenaam onderbroken. Het afgelopen weekend, speelt ook vandaag nogal eens een grote rol. Tri-Ambla vraagt af en toe mijn aandacht…, op het gebied van de foto’s. Overigens de dame in het opvallende blauwe badpak, tussen honderden zwarte heren en dames die het water in denderden, heeft zich gemeld en ontvangt van mij de foto’s. Ze heeft dus een naam gekregen…p1410608Van Anja Brouwer, mijn foto-maatje van zaterdag, kreeg ik een paar erg leuke foto’s. Samen met Marit Bouwmeester op de foto! Niet alleen met haar op de foto, maar ook nog eens leuk gesproken over die toch wel zware Gouden Olympische medaille. Ik denk dat je ruwweg een pond aan gewicht in je hand hebt. Overigens heb ik een heel goed gevoel overgehouden van het meerdaagse verblijf op Ameland. (Het was na bijna acht maanden… weer de eerste keer!) Het voelde erg goed bij me en ik had zelfs nog wel een nachtje langer willen blijven. Wat dat betreft heb ik weer volop vertrouwen in de toekomst. De eerst volgende keer dat ik er opnieuw een paar nachten ben, wordt in oktober. Met Tussen Slik en Zand. In het weekend van 15 oktober ben ik weer op mijn geliefd eiland. Over Tussen Slik en Zand gesproken…, ook dit heeft vandaag weer mijn nodige aandacht gehad en ik hoop dat het allemaal lukt met die leuke ploeg Pompianen! Zaterdagmorgen ontving ik bij de Tri–Ambla, reeds een prachtige en unieke CAMELBAK drinkfles, deze mooie en handige fles krijgen alle deelnemers van die prachtige wandeltocht op zaterdag 15 oktober: Tussen Slik en Zand op Ameland. Echt een mooike!

p1420130p1420136p1420142

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

