Mooie zomerse herfstdag: Typisch een dag van contact-onderhoud en me voorbereiden op de Tocht om de Noord.

1-p1420152

Officieel schijnt dan vandaag de herfst te zijn begonnen, het werd een speciale herfstdag met zomerse waarden en veel zon. Alweer temperaturen rond de twintig graden. Vanmorgen allereerst het gras gemaaid. Dit blijft maar groeien en groeien! Vervolgens heb ik Lukas uit de peuterschool gehaald. Altijd leuk om daarna nog even saampjes door het dorp te fietsen. Het manneke kletst me de oren van het hoofd en let met name op motoren, bootjes, mooie auto’s, grote trekkers, etc. Samen hebben we de plantjes op het graf van Willy water gegeven. Verder werd het een dag van… aardige contacten onderhouden…, door te koffiedrinken en een looptochtje Dokkum vv, de agenda nauwlettend raadplegen, etc. Op de terugweg heb ik nog snel een foto gemaakt van een prachtig, monumentaal pand: Plantenhove. Op dit moment ben ik me een beetje aan het voorbereiden op de route die ik zaterdag a.s. ga lopen in Groningen tijdens de Tocht om de Noord. Duidelijk is, dat het vroeg opstaan wordt… zoiets van half vijf!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

