Today is a gift. That’s why it called: The present! Herfstkleuren en Theaterschool Hardegarijp. (11 foto’s)

2-p14201932-p1420156-0012-p14201583-p14201594-p1420160Alweer lang geleden heeft Willy, als juffie, op een minuscuul klein schoolbordje de volgende tekst geschreven: Today is a gift. That’s why it called: The present! Nog steeds staat het bij mij in de keuken op dus een keukenkastje. Eigenlijk kan ik me hier heel goed in vinden. Elke dag is een Geschenk en daar moet je een positieve draai aangeven. Natuurlijk sta ik hier niet elke dag bij stil … maar in de praktijk ervaar ik dit wel zo. Daarom stond ik vanmorgen, nog voor de kinderen naar school gingen, het huis van beneden naar boven te stofzuigen. Daarna twee Certificaten van kapster KNAPPER fotograferen. Pluk de dag! Verder was het ook een dag om vooral de meeste boodschappen, voor komend weekend, in huis te halen. Vanaf morgen staat er weer heel veel op het programma. Dit verdient daarom een strakke organisatie en daarbij de juiste planning. De gedachte hieraan maakt me al moe…, maar we gaan er absoluut volop van genieten. Vanmiddag was ik een beetje zoekende (zal ik lopen of de fiets pakken….) maar ben uiteindelijk toch op de fiets gesprongen. Allereerst hebben we Nanne Lukas naar de peuterschool gebracht. Stoer met rugzakje! Daarna zijn Dienie en ik naar het graf van Willy gefietst en we hebben een beetje gekeuveld over ‘de gedenkplaat’ die er binnenkort gaat komen…! Ik heb iets in m’n koppie, maar moet dit nog verder concreet uitwerken. Daarna heb ik in mijn eentje een ommetje gemaakt en ik merk dat de natuur ‘roestig’ begint te worden, het neemt de herfstkleuren aan. De één vindt dit mooi… een ander vindt het vreselijk! Tot slot ben ik met Annegreetje naar theater-les geweest in Hardegarijp, naar Sander! Samen met Dienie, Thomas en ook mijn vriendje Lukas was mee. Altijd een gezellig moment, tijdens het wachten aan de grote stamtafel. Er wordt veel gepraat en gelachen. Voordat Aukje haar zegje echt had kunnen afmaken…, stonden we alweer buiten, op weg naar huis…, maar eerst moest er nog een groepsfoto worden gemaakt!

1-p1420157

5-p14201676-p14201647-p14201718-p14201761-p1420182

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

