Afscheid van een warme septembermaand en voorbereiden op morgen: Foarút Oer De As Mei De Handel. (2 foto’s)

1-p1430475

We nemen vandaag afscheid van september. We beleefden de warmste september volgens het KNMI. Vanmiddag sprak ik mensen die dertig dagen in Amerika zijn geweest. ‘Het moet hier wel erg droog geweest zijn…,’ aldus de vriendelijke man. Ja, het was hier bijzonder warm en zonnig, met gisteren een paar regendrupjes. Regen is er amper gevallen in september. Morgen de start van de laatste drie maanden van dit jaar … de donkere dagen! Vandaag weer de noodzakelijke boodschappen voor het weekend gehaald. Morgen ontbreekt het me aan de tijd daarvoor…! Nog zeer regelmatig bezoek ik het graf van Willy, zo ook vanmorgen. Het dwangmatige is er echter een beetje vanaf, ik moet niet persé meer elke dag naar wijlen mijn vrouw. Het brengt toch geen verandering in het gemis…! Vanmiddag hebben we samen met Lukas een paar straten in Damwâld voorzien van KNAPPER-flyers. We hebben weer de nodige kilometers gelopen. Bij thuiskomst kroop mijn kleine vriend gelijk in de hoek met de zandbak en ontdekte een kat op de tuintafel. Waarschijnlijk een buurtkat, die lag te zonnen. Realiseer me nu… dat ik zeer weinig foto’s met katten maak. Ondertussen bereid ik me een beetje voor op morgen: Foarút Oer De As Mei De Handel .2-p1430479

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

