Betoverend mooie zonsondergang boven het Wad bij de veerdam van Holwerd. (7 foto´s)

2-p14402563-p1440257

Zojuist teruggekeerd van een ritje naar het Wad. Naar de Holwerder pier, om te genieten van een schilderachtig mooie zonsondergang. Was vanavond vroeg klaar met het avondeten en dit gaf me mooi de gelegenheid om even te genieten van deze gouden zonsondergang boven het Wad! Heb een beetje zitten spelen met de instellingen van de camera. Het Wad heeft altijd iets heel speciaals. Het ziet er allemaal wel koud uit… de temperatuur is ook gekelderd, als je het vergelijkt met de afgelopen dagen. Maar zolang het zonnetje schijnt, hoor je mij niet klagen. Vandaag weer veel van die dingetjes gedaan, die eigenlijk geen naam mogen hebben. Stond vanmorgen al vroeg te snoeien, om daarna het gras te maaien en ik hoop echt dat dit nou eindelijk de laatste keer van dit jaar is geweest!

4-p1440326

Verder zit ik momenteel diep in het archiveren van de vele tienduizenden foto’s, die ik dit jaar heb gemaakt! Altijd een behoorlijke klus en elk jaar weer heb ik het voornemen om dit direct na een maand te archiveren! Gemakzucht…, ach dat komt nog wel…! Archiveren op maand en daarna wegschrijven naar een externe harde schijf. Natuurlijk ben ik ook nog wezen lopen en heb zelfs de fiets nog eventjes gepakt. Oh ja… en tussen de bedrijven door nog naar het graf van Willy. Wat ik verder nooit benoem…: Ik kook ook nog eens elke dag voor mezelf! Gewoon een stukje discipline en ook vaak even een momentje van rust… van ontspanning!

1-p14403632-p14403783-p14403794-p1440373

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

