Wat schaft vandaag de pot bij Nanne Nicolai? Ik moest aan de woorden van Ymie denken…: Daarom mijn kookkunsten in beeld! (7 foto’s)

1-p14404142-p14404153-p14404215-p1440429

Gisteren maakte ik melding van het feit dat ik elke dag kook. Waarop Ymie uit het verre Limburg reageerde: ‘Een foto van je kookkunst Nanne, die heb ik nog nooit gezien’. Dit klopt als een bus, kookfoto’s laat ik nooit zien en dit is verder ook niet echt belangrijk. Feit is, dat ik elke dag kook en gisteren kwam dit in mijn bericht naar voren. Ik ben gek op verse groene groenten: Sperziebonen, verse spinazie, andijvie en bijvoorbeeld ook witlof. Normaal gesproken kook ik op de namiddag. Voor mij is dit echt een rustmoment en een moment voor mezelf. Traditie was het altijd in huize Nicolai, dat we tijdens het koken een rood portje of rode wijn dronken. Deze goeie gewoonte heb ik, nu ik alleen ben, niet aan de kant gegooid! Ik drink nog altijd een rood portje tijdens het koken! Vandaag kwam het, qua tijd, beter uit om tussen de middag warm te eten. (Dan drink ik geen portje, hoor!). De woorden van Ymie schoten door mijn hoofd en dacht bij mezelf: Laat ik er gewoon eens een foto-item van maken. Vandaag werd het dus gebakken aardappeltjes met een Griekse salade en een frisse salade met rode bietjes. Met daarbij een heerlijke Pangasiusfilet, met dille en mosterdsaus.

4-p14404256-p14404347-p1440441

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wat schaft vandaag de pot bij Nanne Nicolai? Ik moest aan de woorden van Ymie denken…: Daarom mijn kookkunsten in beeld! (7 foto’s)

  1. Hilda Harms zegt:

    Wat ziet dat er fantastisch uit Nanne! Zo heeft het ook vast gesmaakt.

Geef een reactie

