Tussen Slik en Zand Ameland wordt komende zaterdag weer een leuk wandelevenement, tussen Wad en Noordzee, met een gezellige nazit op één van de vele gezellige terrasjes in centrum Nes! (12 archief-foto’s)

p1110012p11100111-p13209142-p13209503-p1320965p1100888Bah, wat worden de dagen… zogenaamd kort! Het schemerde nog toen ik gewapend met een plots onder de arm, naar de huisartsenpraktijk in Walterswâld liep. Het miezerde nogal een beetje en in de schemering zie je niet of dit dan van tijdelijke duur is of echt overgaat in een regenbui. Feit is wel… als ik de paraplu bij me heb, blijft het veelal droog. Daarnaast is de plots ook een geweldig wapen om van die venijnige ‘rot-hondjes’ van je af te slaan. Die kleine hielen- of kuitenbijters! Het was vanmorgen weer tijd voor een kleine periodieke keuring van me! De waarden waren wederom heel erg goed te noemen en ik kan weer met een gerust hart vier maanden verder! Kan zaterdag zonder problemen op Ameland gaan lopen. De inmiddels populaire wandeltocht: Tussen Slik en Zand. Alweer de zesde editie en voor zover ik het weet heb ik ze allemaal gelopen. Waarschijnlijk ga ik morgen richting Ameland om het parcours te verkennen en met name een kijkje neem op het strand. Bij een beetje mazzel kan ik dan zaterdagmorgen vroegtijdig vertrekken, om daarna nog gezellig na te zitten op één van de vele sfeervolle terrassen in het centrum van Nes. Het lijkt me wel duidelijk: De bijgevoegde foto’s komen uit mijn archief.

p1100931p1100936p1380698p1380713p1380784p1380594

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

