Dat onbeschrijfelijke gevoel…, ik voelde het! (gelukkig maar), heb mezelf een schop onder de kont moeten geven…! ( 7 foto’s)

p1450656p1450660p1450667

Langzaam, heel langzaam maar zeker ben ik vanmiddag op Ameland aangespoeld. Jemig wat ging die boot langzaam, terwijl er genoeg water stond. Snap jij het nog? Nou, ikke niet! Daarbij was het ook nog eens fnuikend koud. Toch heb ik vrijwel direct het strand verkend en daar liepen nota bene twee dames blootsvoets langs de vloedlijn en af en toe door het water. Nu zit ik knus in Papilio, ons chalet op De Kiekduun. Nog steeds zeg ik ‘ons chalet…’! Wat had ik het fijn gevonden dat Willy hier gezellig bij me was…! Als ik vandaag een goeie reden had kunnen bedenken…., dan was ik liever thuisgebleven! Dat onbeschrijfelijke gevoel…, ik voelde het (gelukkig maar!). Echter er was geen reden om thuis te blijven. Had een dag later kunnen gaan, of ik had zaterdagmorgen nog de eerste boot kunnen pakken…, maar ik heb ervoor gekozen om me een schop onder de kont te geven. Soms moet je niet kiezen voor de makkelijkste manier. Ach, toen ik de dijk over fietste vond ik het ook wel weer fijn om op Ameland te zijn. Wat is er dan mooier dat Hanny en meself, iedereen die van de boot komt, verwelkomt via een groot spandoek in frame voor het evenement Slik en Zand. De foto is ondertussen een beetje gedateerd…, maar dit mag de pret niet drukken. Papilio, onze mooie grote sta-caravan. Vlinder … Op het kastje in de kamer ligt een Kleine Vos. Iets waar ik ook erg veel waarde aanhecht… zijn de twee fraaie Kippen op Stok…! Willy heeft dit misschien vorig jaar nog wel, of een jaar daar voor…, gemaakt in een work-shop in Buren! Mooie Kippen… echter ’s morgens geen eitje!

p1450675p1450672p1450678p1450683

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

