Tamelijk chaotische dag met bezoek aan graf van ‘mijn Willy’, het stoven van Winterrietperen en het Broekster-Wâlden 4 x 4 herfstvakantie-toernooi. (12 foto’s)

01-p146016402-p146016903-p146019004-p1460197

Vandaag was het weer een beetje een chaotische dag. De dag begon al een kwartiertje later, het is immers herfstvakantie. Heel veel dingetjes gedaan, geregeld, georganiseerd. Deze morgen stond ik al redelijk vroeg bij het graf van ‘mijn Willy’. Een aantal dagen was ik er al niet meer geweest: De noodzakelijke drang om naar het graf te lopen…, is er een beetje vanaf. Vanmiddag had ik wel een beetje de drang om naar buiten te gaan, om iets te ondernemen. Lauwersoog? Wel heb ik iets ondernomen, maar dit werd geheel iets anders. Vanmiddag heb ik de Winterrietperen geschild en gestoofd. De smaak was voortreffelijk en het overrompelde mij bijna een beetje… want de stooftijd is aanmerkelijk korter dan bijvoorbeeld een Gieser Wildeman. In de tijd dat de peertjes op het vuur stonden te stoven, ben ik naar het veld van de Wâlden gelopen.

05-p1460201Vandaag werd hier het Broekster-Wâlden 4 x 4 toernooi in de Herfstvakantie georganiseerd. Altijd een machtig mooie happening. Tot mijn grote verbazing werd er gespeeld op het kunstgrasveld met de ‘spraakmakende’ rubberen korreltjes. Thomas voetbalde ook mee, maar ik was een beetje te laat op het veld, om actiefoto’s te maken. Kon gelukkig nog wel een paar foto’s maken tijdens de uitreiking van de bokalen, van de jeugd.06-p146020507-p146020708-p146021309-p146021710-p146022011-p146022212-p1460224

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

