“Die ene arm” om je heen…, die je mist! De Vakmensen van Deka Houtbouw Twijzelerheide kom je echt overal tegen…! (6 foto’s)

1-p14708322-p14708333-p1470836

Soms gebeuren er dingen… en dan denk ik: Het heeft zo moeten zijn…. of: Hoe kan dat nou? Of, daar zat ik juist aan te denken. We kennen dit soort situaties allemaal. Vanmiddag viel er een envelop met een kaartje op de mat. Op de voorkant twee katten en op de binnenkant de mooie tekst…: Hoi Nanne. Dit kaartje is bedoeld als troost voor het gemis van “die ene arm” om je heen. Laat ik hier nou gisteren aan gedacht hebben… die arm om me heen, die ik mis! Het kaartje kwam dus vanmiddag min of meer als een bevestiging van mijn gedachte…! Het heeft me zeker even, diep aan het denken gezet! Heb daar vanmiddag onder het lopen ook diep over nagedacht…: Die arm om me heen, überhaupt een arm om me heen…! (Heb over aandacht niet te klagen, hoor… maar een arm om me heen…, dat zou toch iets speciaals zijn.) Ben vanmiddag inderdaad lopend naar Hardegarijp geweest en met de auto teruggegaan. Annegreetje had weer haar theaterlessen in Hardegarijp. Al lopend kan je goed over dingen nadenken en alles rustig op een rijtje zetten. Ben alleen…, mis Willy absoluut… maar leef momenteel naar alle tevredenheid. Al lopend raakte ik in Veenwouden met een mevrouw aan de praat, die druk bezig was met de aanleg van een nieuwe tuin. Een prachtige nieuwe woning, met een opvallend mooie garage-berging-tuinhuis. Al snel kwam de aap uit de mouw: Alweer een prachtig product van Deka Houtbouw uit Twijzelerheide. Dezelfde Deka Houtbouw van ons eigen tuinhuisje, achter in de tuin! Kon de mevrouw, afkomstig uit Heerenveen, alleen maar vertellen dat ze de perfecte keuze had gemaakt: Vakmensen!

4-p14708395-p14708446-p1470845

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

