Najaarswandeltocht Beetsterzwaag … Lopen in een Sprookjes Herfstlandschap. Zo mooi! (145 foto’s)

1-p14709182-p14709423-p14709625-p14800324-p1480003

Vanmorgen in recordtempo via de nieuwe Centrale As richting Beetsterzwaag gereden. Hier organiseerde Wsv. WIK Drachten de populaire Najaarswandeltocht. We heten U hartelijk welkom en wensen U een plezierige wandeling toe, stond boven de routebeschrijving. Dat werd het absoluut! Meer dan dat…, het was betoverend mooi. Om lyrisch van te worden! Die prachtige grondmist en al die machtig mooie herfstkleuren. Niet te vergeten de vele paddestoelen! Het werd genieten met volle teugen. Denk je bij Beetsterzwaag aan bossen… de route ging door het weidse landschap, richting Oude Beets en Nije Beets, naar de Veenhoop. Het was windstil en daardoor voelde het op een gegeven moment behoorlijk warm aan. Vandaag liep ik met mijn wandelmaatjes Ina, Aaf en Hanny en daarom heen de vele bekende wandelgezichten. Bij deze wil ik toch vooral de drie vrolijke accordeonistes uit Woudsend bedanken voor het spelen van mijn verzoeknummer: West zuidwest van Ameland! Geeft me toch even een heerlijk Ameland-gevoel. De serie foto’s geeft een redelijk beeld van de Prachtige Wandeltocht in Beetsterzwaag. Ik nodig jullie uit om even digitaal met me mee te lopen…! Over een paar uurtjes trek ik nogmaals mijn wandelschoenen aan en probeer nog een tochtje in het donker te lopen!

*** Druk op onderstaande fotolink om 145 foto’s te bekijken.

https://get.google.com/albumarchive/113815097841708930199/album/AF1QipM68w9ym1bUgsCbbwKD-iHEC7fTRnxM6AqodSYc?source=pwa

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

