Kunstmaand Ameland 2016 van start. Zaterdag volgt de officiële start in Ameland State. Volop genieten van m’n stoofpeertjes! (4 foto’s)

1-p1480276

Vanmorgen zijn we allereerst naar Drachten geweest. Het is enorm wennen die nieuwe snelweg: De Centrale As. Veel en veel te vroeg waren we op de plek van bestemming, in het centrum van Drachten. Achteraf hadden we ook net zo goed naar Dokkum kunnen gaan en dit gaan we dus voortaan ook doen! Verder heb ik er een tamelijk rustig dagje van gemaakt. Ben trouwens gestart met het opruimen van…, maar heb alles ook weer in de kast geduwd. De kastdeuren zijn weer gesloten! Ben daar blijkbaar nog niet aan toe. Wel heb ik mijn dik ski-jack van de vliering gehaald. Deze neem ik mee naar Ameland…, want we zouden de komende dagen wel eens een fikse weeromslag kunnen krijgen. Ben me vanaf vandaag een beetje aan het voorbereiden op de Kunstmaand van Ameland. Vorig jaar was ik aan het suppoosten in Stay Okay Hollum, een prachtige locatie met erg mooie Kunst! (zie archieffoto’s onder dit bericht). Stay Okay heeft een naamsverandering ondergaan en gaat voortaan als Sier aan Zee door het leven. Komende zondag ben ik wederom als suppoost op deze locatie aan te treffen. Overigens is vandaag de Kunstmaand op Ameland gestart. Zaterdag vindt de officiële opening plaats in Ameland State. In de garage lag nog een restje Stoofperen. Vanmiddag was het ideaal weer om hier weer iets lekkers van te maken…! p1120119

p1120124.jpgp1120135.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

