Fairtrade titel aan de gemeente Dantumadiel uitgereikt in Restaurant De Trochreed te Readtsjerk. Gezellig geluncht in café De Kruisweg. (10 foto’s)

01-p148027702-p148027903-p148028304-p148028805-p1480291

De dag loopt soms geheel anders dan je van te voren gepland hebt. Vanmorgen heb ik allereerst Thomas en Annegreet naar school gebracht. Thomas kan alleen naar school en Annegreet huppelt en danst gezellig rondom me. Ook in de vroege morgen komt er een onafgebroken woordenstroom uit haar mond. Vragen en nog eens vragen! Het is net alsof Annegreet dan voorzien is van een nieuwe batterij. Daarna werd het oppassen op mijn kleine vriend, die toch nog steeds geen honderd punten is. Kapster Knapper had direct om negen uur een klant. Vervolgens zijn mijn haartjes geknipt en geschoren. De klanten weten Knapper ondertussen behoorlijk te vinden! Ik moest daarom nog een uurtje langer blijven. Tussen de middag heb ik genoten van een gezellige lunch in De Kruisweg, met een collega-fotografe. Op het programma voor vandaag, stond verder de uitnodiging om later op de middag aanwezig te zijn bij de uitreiking van de Fairtrade titel aan de gemeente Dantumadiel in Restaurant De Trochreed in Readtsjerk. Er hangt sinds vanmiddag een fairtrade bord aan het gemeentelijke plaatsnaambord van Readtsjerk. Vooraf heb ik eerst nog een uur gelopen in de bosrijke omgeving en genoten van een prachtig Stania State, gehuld in schitterende herfstkleuren. (Dit alles tussen de buien door!).

06-p148029407-p148029908-p148038409-p148038510-p1480431

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

