Kunstmaand Ameland 2016 … ‘Over de Horizon’ … vanmiddag officieel geopend in Landal Ameland State. (46 foto’s)

p1480461p1480513p1480520p1480538Met een speciale ‘Kunstboot’ zijn we vanmorgen van Holwerd naar Ameland gebracht. Ik bedoel hiermee te zeggen, dat dit een extra veerboot is die speciaal voor de Kunstmaand, de vele genodigden en bezoekers naar Ameland brengt. Rond half één vond vanmiddag in Landal Ameland State de officiële opening plaats van de twintigste editie van November Kunstmaand Ameland. Dit jaar met de slogan: ‘Over de Horizon’. Na de opening was er gelegenheid om met de gereedstaande bussen een Kunstroute te volgen. Zelf heb ik op eigen gelegenheid een paar expositie-ruimtes in Nes en Buren bezocht. Kan nu al stellen, dat ik Kunst van een hoog niveau heb gezien. Het was druk en gezellig op de route. Kunstmaand Ameland is naast de Kunst ook het moment om mensen te ontmoeten en te spreken. Nu ga ik me verdiepen in de Kunstenaars die te bewonderen zijn bij Sier aan Zee Hollum. Hier ben ik morgen Gastheer van Kunstmaand Ameland.

*** Druk op onderstaande fotolink om 46 foto’s te bekijken.

https://get.google.com/albumarchive/113815097841708930199/album/AF1QipNBKysaAaPb90o_eZlS-TRGRxy6mfvZFsAkqezY?source=pwa&authKey=CK6e69Po0fGieA

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

