Internationale belangstelling voor de Kunst op Roosdunen Ballum en Maritiem Museum tijdens Kunstmaand Ameland. (10 foto’s)

p1480667p1480668p1480674p1480675p1480678

Oeps, onverwacht alweer een ‘drukke kunstdag’, tijdens Kunstmaand Ameland. Vanmorgen moest ik allereerst suppoosten in de serre van camping Roosdunen Ballum. Hier stonden 8 oude dekschalen met diverse ‘schaaldieren’. Speciaal voor de Kunstmaand gemaakt. Let wel: Technisch zeer knap gemaakt. Persoonlijk had ik hier helemaal niks mee. Dit mag en dit kan. Daarnaast kwamen er heel veel mensen die laaiend enthousiast waren. Nee, ik had meer het geëxposeerde bij mijn buurman, naast mij. Ook allemaal te bewonderen in Roosdunen. Dit vond ik erg boeiend en verrassend. Vanmiddag wilde ik nog genieten van Kunst, tijdens mijn vrije middag. Dit liep echter geheel anders. Op het moment dat ik het mooie werk in het Maritieme museum in Hollum wilde gaan bewonderen, stond men op het punt het museum te sluiten. Het was 14.00 uur. Dit gaan we niet doen… riep ik …. dan ga ik ook hier suppoosten tot 17.00 uur! Zo gezegd, zo gedaan! Met het grootste plezier heb ik nog 185 bezoekers kunnen verwelkomen. Overigens was het vandaag een zeer internationaal gezelschap. Een Vlaamse die koffie meebracht (!), een grote groep Duitsers die langs kwamen, maar ook een bewoonster van het Griekse eiland Corfu die genoot van de Kunst op het Friese eiland Ameland. Morgen een rustige morgen in Ameland State… om morgenavond te kunnen genieten van Pop-Gospelgroep Inspirit in het hervormde kerkje van Nes.

p1480679p1480681p1480682p1480696p1480698

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

