Donald Trump zet Hillary Clinton terug in porseleinkast. Naar alle waarschijnlijkheid heb ik een schilderij van Anneke Elhorst verkocht tijdens de Kunstmaand Ameland en de verjaardag van Annegreet! (12 foto’s)

p1480699p1480702p1480704p1480706p1480708

Deze woensdagmorgen begon wel erg verrassend met de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten. Trump volgt volgend jaar huidig president Obama op. Hillary Clinton kan weer terug gezet worden in de porseleinkast. Nou heb ik helemaal niks met Trump en ook niet met Hillary. Wel hebben ze Europa en dan met name Nederland wakker geschud: Dat regeren meer is dan alleen maar denken aan hun eigen pluche, dat er zeker geluisterd dient te worden naar de kiezer! Maar ook vandaag heb ik me weer bezig gehouden met de Kunstmaand. Ameland State was vanmorgen mijn suppoost-plaats. Prachtige locatie met veel en mooie kunst. Het werk van Anneke Elhorst kon me heel erg boeien en zo dachten meer mensen erover…! Anneke probeert rust en stilte in haar werk te brengen. Met de grootste waarschijnlijkheid heb ik vanmorgen een schilderij van Anneke verkocht. In elk geval hebben ze een optie op het schilderij met de twee citroenen. Vanmiddag heb ik snel de drie kerken in Nes bezocht. Met name in het Doopsgezinde kerkje aan het Vermaningspad hangt erg mooi werk van Theo de Witte. Portretten. Tot slot heb ik vanmiddag de caravan ‘winterklaar’ gemaakt. Echter misschien wel het allerbelangrijkste feit van vandaag: Annegreetje is jarig en 8 jaartjes jong/oud geworden.p1480709p1480711p1480713p1480715p1480717p1480721p1480722

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

