Pop-Gospelkoor Inspirit bezorgt me natte ogen tijdens een spetterend optreden in Hervormd kerkje van Nes. Ook Kunstmaand Ameland. (49 foto’s)

p1480739

Het was vanavond wederom genieten van een spetterend optreden van Pop-Gospelkoor Inspirit in het hervormd kerkje van Nes, tijdens de Kunstmaand op Ameland. Traditie is het om tijdens de Kunstmaand een optreden te geven. Vanavond bracht het bij mij een zeer bijzonder gevoel naar boven. Vorig jaar november, ook tijdens de Kunstmaand, genoten wij met z’n tweeën van Inspirit. Samen met mijn Willy heb ik toen enorm genoten van dit machtig mooie Amelander Koor! Het heeft destijds een bijzondere betekenis gekregen: Helaas, werd het ons allerlaatste gezamenlijke uitje! Willy wilde deze gezellige en sfeervolle avond meemaken! Wat heeft ze genoten! Daarna is Willy die donderdag, na het optreden volgens planning, naar de wal gegaan. Vanaf die dag werd het elke dag inleveren…
Vanavond heb ik dus genoten. Af en toe dwaalden mijn gedachten terug naar vorig jaar en dit werd versterkt door een paar pakkende nummers. Het heeft me zeker een stap verder geholpen…!

*** Druk op onderstaande fotolink om 49 foto’s te bekijken.

https://get.google.com/albumarchive/113815097841708930199/album/AF1QipMtfHXWghabHiUDbKpO1CIqqOlZXyC6G28Q3zpV?source=pwa&authKey=CPjXlvf3iZ6UMw

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

