Strandpaviljoen SJOERD Nes met prachtige beelden ‘Animal Artichi’. Tussen de bedrijven door nog 2 schilderijen van Anneke Elhorst in Ameland State verkocht! (8 foto’s)

p1480934p1480938p1480953p1480957

Strandpaviljoen SJOERD te Nes (prachtige naam…, je moet maar durven!) was op deze koude zondag mijn plaats om te suppoosten. Een prachtige plek om te vertoeven, met een prachtig uitzicht op zee en strand. Een locatie met mooie kunst van Renée Marcus Janssen: ‘Beelden Animal Artici’. Absoluut een bezoekje waard. Gaandeweg de dag brak de zon door en werd het ook nog eens genieten van het strandleven, gadegeslagen vanuit de expositieruimte. Ook in SJOERD genoot ik van de gastvrijheid: Verrukkelijke koffie en ik mocht ook nog eens twee soorten zelfgemaakte appelgebak testen, om vervolgens mijn smaak-mening naar voren te brengen. Heerlijk! De keus was snel gemaakt. Overigens moest ik tussen het suppoosten door nog naar Ameland State, waar ik met twee koopsters koopcontracten heb opgesteld. Twee schilderijtjes van Anneke Elhorst verhuizen na de Kunstmaand naar Boxtel! Heb ik vandaag geen bijzondere mensen ontmoet? Jazekers! Negenennegentig procent van de bezoekers zijn erg leuk en een praatje is snel gemaakt! p1480943

p1480941p1480942p1480950

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Strandpaviljoen SJOERD Nes met prachtige beelden ‘Animal Artichi’. Tussen de bedrijven door nog 2 schilderijen van Anneke Elhorst in Ameland State verkocht! (8 foto’s)

  1. rius zegt:

    super mooi alles wat je opde foto hebt gezet

Geef een reactie

