Betoverend mooie zonsopkomst … Prachtige Kunst te bewonderen in Galerie November Nes Ameland … Fotostripje Nanne Lukas e.a. (10 foto’s)

p1480968Wauw…, dit was vanmorgen mijn allereerste gedachte toen ik naar buiten keek. De opkomende zon zorgde voor een machtig mooi natuurverschijnsel. Velen hebben dit in eigen omgeving ook gezien, merk ik uit de vele reacties en de vele foto’s op facebook. Zonder d’r verder bij na te denken, greep ik de camera en holde naar een duinen-rug op camping De Kiekduun. Een foto voor het archief en ook een foto voor die mensen, die dit moois gemist hebben en/of te laat waren.

p1480970p1480972p1480975

(Foto is van SASKIA WAGENVOORT…)p1480976(Foto is van SASKIA WAGENVOORT…)p1480973(Foto is van SASKIA WAGENVOORT…)

Verder heb ik er vandaag een rustig dagje van gemaakt. Tijd om eens in alle rust koffie te drinken, krantje lezen, etc. Maar ook tijd om in alle rust de nodige boodschappen te halen. Eigenlijk had ik dit vanmorgen lopend willen gaan doen, echter het regende en het was koud. Daarom ook maar handschoenen bij de VVV gekocht, maar ja nu hoor ik…, dat we komende dagen richting dubbele cijfers gaan! (Boven nul.) Bij Galerie November heb ik de schitterende schilderijen van Marli Hommel bewonderd. Grote en mooie doeken met daarop Paarden. (Absoluut een bezoekje waard!) In dezelfde Galerie hangen ook een serie schitterende foto’s van Saskia Wagenvoort. (Idem, dit moet je gezien hebben…) Natuurlijk had ik m’n camera bij me, echter het geheugenkaartje zat nog in de laptop! Gelukkig ben ik voorbereid op dit soort stommiteiten: Ik heb altijd een extra geheugenkaartje in de fototas! De foto’s die daarop stonden durfde ik, na ruim een jaar, niet definitief te wissen. Omdat het vandaag toch een koude regendag bleef, heb ik een ‘klein foto-verhaaltje’ van vier (oude) foto’s gemaakt.

p1040119p1040152p1040130p1040156*** Bovenstaande vier foto’s zijn van augustus 2015. Als ik me niet vergis…, was dit ook de laatste keer dat Willy het strand van Ameland zag. In elk geval: Eén van de laatste keren…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Betoverend mooie zonsopkomst … Prachtige Kunst te bewonderen in Galerie November Nes Ameland … Fotostripje Nanne Lukas e.a. (10 foto’s)

  1. Klaasje zegt:

    Heftig drenk ik

Geef een reactie

