Er brandt een kaarsje voor Mijn Willy in het Brabantse Best. Bedankt Janny en Bart!

p1490142

Nu moet ik eerlijk bekennen, dat ik geen kerkganger ben! Hier is naar mijn mening ook niks mee…, ik respecteer de Mens en het Leven. Vanmorgen kreeg ik een app’je van zwager Bart uit het Brabantse Best met de volgende vraag: Luister je reeds? Op dat moment wist ik echt niet, waar ik naar zou moeten luisteren. Hoorde alleen maar de regen die tegen het raam kletterde. Van Bart kreeg ik vervolgens de Link naar de Protestantse Kerk Best-Oirschot-De Beerzen.

Ik luisterde live naar: De laatste zondag van het kerkelijk jaar. In deze dienst worden de namen opgenoemd van de mensen die in dit kerkelijk jaar overleden zijn. Zo ook de naam van ‘Mijn, ús Willy’. Een emotioneel moment op Ameland, tijdens het opnoemen van haar naam in de kerk van Best: Willy Nicolai-Kingma, zus en schoonzus van Janny en Bart H. Bedankt zwager en schoonzus dat ik hier digitaal bij aanwezig mocht zijn! Het heeft me goed gedaan. Er brandt een kaarsje voor Willy in Brabant.

p1490541

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

