Hoe stom kan ik toch zijn…! Bedankt Koos! Nanne Lukas pakt de camera. Piety AH en het Glas in ’t Bakkie…

p1490576

Hoe stom kun je soms zijn…. hoe stom kun je zijn, om bijvoorbeeld de accu-oplader van de camera niet mee terug te nemen naar de wal! Die is dus nu nog steeds rustig vakantie aan het vieren op Ameland. Stom, stom, stom…, want ik heb die accu-lader nu eenmaal zeer regelmatig nodig…, af en toe dagelijks. In eerste instantie wilde ik morgen snel op en neer naar de caravan. Dit was mijn eerste ingeving. Maar ik heb gebeld met CameraNu in Urk. Hier heb ik vanmorgen een accu-lader besteld en vanavond 20.00 uur had ik hem in huis! Toch liep ik vanmorgen met de gedachte: Als het allemaal maar goed komt, zoals afgesproken. Daarom ook nog bij collega-fotograaf Koos langsgelopen. Hij heeft eveneens een Panasonic. Zijn accu-lader kon en mocht ik gebruiken! Bedankt Koos!

p1490566

Vanmiddag mijn kleine vriend Nanne Lukas naar school gebracht. Ik denk dat het wel duidelijk is: Hij heeft plannen om mijn werk, op den duur, voort te zetten. Straks maar snel een kleine spoedcursus. Daarna moest ik snel naar de plaatselijke AH supermarkt in het Winkelcentrum. Twee charmante dames, uit het verre Rotterdam, kwamen hier tassen uitdelen, in het kader van de actie: Glas in ’t Bakkie. Glas scheiden wordt nog makkelijker: Ook met restjes en deksel mag het glas voortaan in de glasbak. Vroeg caissière Piety van AH om even plaats te nemen op de foto, toch wel een beetje het gezicht van die mooie supermarkt … echter wegens grote drukte… helaas geen tijd!

p1490571

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

