Winterkou … Geeft de gelegenheid tot het maken van mooie plaatjes … Echter de tijd ontbreekt me een beetje…! (5 foto’s)

p1500697p1500699Oeps… dat is even wennen. Echte winterkou! Ik dacht dat ik alles een beetje ‘winterklaar’ had gemaakt…, maar nee dus: Vanmorgen, toen het nog donker was, hoorde ik in de achtertuin het geluid van fel glasgerinkel. Een decoratieflesje … nog gevuld met water … lag in scherven! Eigenlijk was het, met name vanmorgen, fantastisch weer om te fotograferen, maar ben er eerlijk gezegd niet aan toegekomen. Druk met allerlei anderen dingen. Stond vanmorgen wel heel vroeg bij Willy en op de begraafplaats was het licht heel bijzonder. Fotografisch heb ik nog heel kort genoten in de tuin. De rozen staan nog steeds in bloei en in bevroren toestand, ziet dit er verrassend mooi uit. Ook kan ik erg genieten van de subtiele kleurtjes in hortensia’s. Het is winter, ook al is het misschien van korte duur!

p1500708p1500712p1500714

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

