Wie zoet is krijgt lekkers… enne dat kreeg ik vanmorgen…!

p1500826

We kennen ze allemaal: Wie zoet is krijgt lekkers…! Ook mij weten ze te vinden, echter het lekkers dat ik vandaag gekregen heb, heeft totaal niks met die Sinterklaas uit te maken. Een vriendelijke en vooral aardige koerierster, de belettering op de bestelauto duidde op de Lantaarn of zoiets…, bracht me vanmorgen bovenstaand lekkere pakket! Want dat is het absoluut, een pakket met daarin hele lekkere dingen. Het had er iets van, dat dit helemaal op mij was afgestemd. Ben er erg blij mee! Bedankt: De honderden mensen die direct van de foto’s hebben genoten en de ongeveer duizend mee-genieters, ook zij hebben genoten! Vanmiddag had ik de verkeerde muts opgezet, toen ik Lukas naar school bracht. Om vragen te voorkomen…: Ja, hier in Damwâld gaat men ook op woensdagmiddag naar de peuterschool. Maar zoals gezegd had ik de foute muts opgezet. Toen ik het peuterlokaal binnenkwam, zag ik het in één oogopslag: Het waren allemaal kindertjes met een mooie mijter of een Zwarte Pieten hoed. Daar paste die Kerstmuts van pake Nanne niet tussen…! Dat is dan weer het mooie om mee te maken… er werd wel verbaasd gekeken, maar er werd geen enkele opmerking gemaakt…!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

