Kerstboom dringt dit jaar wel heel vroeg op: Dit wordt Sinterklaas onder de boom. Theaterles en inloopmiddag project Extra Sneltrein Leeuwarden – Groningen in ’t Maskelyn Hardegarijp. (7 foto’s)

p1500830p1500828p1500845

De eerste decemberdag begint met een zeer aangenaam temperatuurtje van rond de tien graden. Niks geen sporen van winterweer te bespeuren. December een maand met de nodige feestdagen…! Of ik het nou leuk vind of niet, ik zal er mee moeten leren leven… en ik ga stinkend mijn best doen, om deze ‘rotmaand’ een beetje goed door te komen. De eerste plannen zijn gesmeed. Als ik me niet vergis gaan we tweede kerstavond ergens wokken. Gezellig! Vanmorgen heeft m’n schoondochter Dienie een kerstboom uitgezocht. Vanmiddag heb ik deze achter in de auto gegooid, bezorgd en nog geen uur later stond de kerstboom opgetuigd en wel in de kamer op de Hoofdweg. Het ziet er weer knus en gezellig uit.

p1500833

Het is momenteel heerlijk weer om een flinke wandeling te maken.  Na het lopen met z’n drieën naar Hardegarijp: Annegreet naar theater-les brengen in ’t Maskelyn. Hier was vanmiddag tevens een voorlichtingsbijeenkomst georganiseerd betreffende het project Extra Sneltrein Leeuwarden – Groningen. Die druk werd bezocht. Vanmiddag had ik te weinig tijd om me hierin te verdiepen…, maar volgende week dinsdag wordt er een inloopavond in de Mienskip te Feanwâlden georganiseerd. p1500865p1500868p1500870

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

