Precies een jaar geleden ging het echt mis. – Daisy mocht vanmiddag niet mee naar It Maskelyn in Hardegarijp. (2 foto’s)

15284047_1079002795544349_3361809640110301980_n-001

Zojuist terug met Annegreet uit Hardegarijp. Terug van de theater-les in It Maskelyn van theater-docent Sander Kalsbeek. Dit keer eens zonder schoondochter Dienie. Helaas had moeder Aukje haar nieuwste aanwinst niet meegenomen naar de stamtafel in It Maskelyn, waar we altijd een uurtje zitten te wachten en te kletsen. Nog te jong om mee te nemen. Gelukkig waren er genoegen foto’s van Daisy. Echt een prachtige en lieve puppy. Toen ik Annegreet weer thuisbracht wilde men net beginnen met warm eten: Bami met van die heerlijke kippenvlees. Of ik mee wilde eten…? Het komt er op neer, dat ik Dienie haar ‘elf-uurtje’ van morgenvroeg heb opgegeten. Het smaakte verdomd lekker! Een enkele keer kijk ik wel eens op mijn Blog, naar wat er precies een jaar geleden is gebeurd. Zo ook vanmorgen en toen werd ik wel een beetje geconfronteerd met Willy. Eigenlijk moet ik ook niet te vaak hier naar kijken…! Precies een jaar geleden heb ik Willy naar ziekenhuis Nij Smellinghe in Drachten gebracht. Ze werd ’s morgens wakker met hoge koorts. Een nachtje doorbrengen in Nij Smellinghe doorbrengen…, was toen onze gedachte…, het werden er meerdere nachten. Dit was dan ook het moment…, dat de situatie per dag steeds iets slechter met haar ging…! De periode van grote zorg brak aan. Achteraf gezien, een moeilijke periode. Ronduit af en toe zwaar te noemen…! Ik heb vanmorgen de gekleurde kaarsen opgezocht en zo in de vensterbank neergezet…, dat ik het zicht erop heb, als ik aan de tafel zit. Daarbij heb ik een beeldje gezocht, die Willy zelf heeft gemaakt … één van haar laatst gemaakte beeldjes. Daarboven hangt het blauwe schilderijtje met de twee druppels van Hepie. De datum staat op 8 december…

p1510895

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

