Dat we ze nog maar vaak mogen krijgen…, lusten zal wel gaan…, aldus mijn 96-jarige schoonvader in Drachten. (3 foto’s)

p1520003

Vanmorgen een redelijk rustige zondagochtend beleefd. Wel zag het er allemaal erg rommelig uit op de tafel. Des te gezelliger! Lekker weer eens ouderwets een krantje lezen, onder het genot van een bakkie… en nog één… en nog één! Genieten van heerlijke Griekse muziek op de achtergrond…, momenteel kan ik er niet genoeg van krijgen. Eigenlijk ben ik me een beetje aan het oriënteren naar een lange wandeltocht in Athene. Verder had ik maandag besloten…, om alsnog een nieuwjaarskaart te maken. Mijn koppie stond hier helemaal niet naar… maar maandag een kaart gemaakt, gisteren de bestelling gehaald en vanmorgen heb ik ze deels geschreven…, ik heb nog even de tijd. Vandaag eens niet naar Willy geweest. Wel ben ik een half uur bij haar jongste zus in Drachten geweest. Ze vond het geweldig dat ik langskwam en had me in dat half uur héél veel te vertellen. Eigenlijk zou ik zoiets vaker moeten doen. Martha, ze is speciaal, onverwacht een half uurtje bezoeken! Daarna Willy haar heit en zus Sjieuwke bezocht. Gezellig een bakkie drinken in het restaurant van een groot woonzorg-complex. Koffie met gebak! Vervolgens sluiten we dan vaak het zondagmiddag-bezoek af met een portje – wijntje – en voor mijn 96-jarige schoonvader een ouderwets advocaatje! Vaste leus van Willy haar heit is dan: ‘Dat we ze nog maar vaak mogen krijgen…, lusten zal wel gaan…!’

p1520008p1520012

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

