Ameland InZicht … Adventurerun Ameland … Het is weer fantastisch om op dit mooie eiland te zijn. (7 foto’s)

p1520553p1520557p1520559Ameland InZicht … Nee, geen spellingfout! Het is de naam van een prachtig glossy magazine, met natuurlijk heel veel nieuws en foto’s van, voor en over Ameland. Dit prachtige blad bracht mij vanmorgen, met een opdracht, naar de pier van Holwerd. Het was mooi, licht zonnig, weer. Helaas was het eiland Ameland niet in zicht…! Halverwege het Wad kwam Ameland echt in zicht. Want na mijn verplichtingen op de pier van Holwerd, heb ik ‘mijn gasten’ uitgezwaaid en daarna kon ik om half twaalf nog mee met de Sier, inclusief de Seat. Een volle boot! Allemaal sportieve mensen, op weg naar de Adventurerun, die morgen wordt gelopen. Alweer zo’n geweldig sportevenement, door bos en duinen en over het strand, met start en finish in het gezellige Nes. Vanmiddag heb ik direct een groot deel van de route lopend verkend. Het ziet er allemaal perfect uit. Als het weer morgen een beetje mee wil werken, gaat het opnieuw een machtig mooi sportspektakel worden. Op het strand moest ik kort aan Hugo Veenker denken… kwam door het blauw… Veenker (loopgroep) blauw! In het centrum van Nes heb ik Hugo de hand geschud…, druk bezig met de voorbereidingen van de Adventurerun Ameland 2016.

p1520563

p1520567p1520565p1520571

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

