Ameland… Adventure Run bedankt voor een machtig mooi weekend op jullie gastvrije eiland! (5 foto’s)

p1530224p1530226p1530229

De Oerd bracht me vanmiddag terug naar de vaste wal. Bedankt Ameland voor het machtig mooie weekend! Helaas was zaterdag het weer, tijdens de Adventurerun, niet echt fotogeniek. Hoe anders was dit vrijdag en gisteren! Zowel op vrijdag- als zondagmiddag banjerde ik over het strand…, in een aangenaam zonnetje! Enthousiastelingen zijn er altijd en spreken al over Zomer op Ameland! Overigens niet de mensen op de foto’s! Opvallend waren gistermiddag de groepjes mensen, die langs het strand slenterden. Enne… er was nog wel eens iemand met pijnlijke benen. Het groepje vrolijke mensen op de foto, kwam ik ook zaterdag tijdens de Run tegen. Een praatje en een afspraak is snel gemaakt: Volgend zitten er sportievelingen in dit groepje, die de 5 of 10 kilometer gaan lopen! Enne een Nicolai, met familie in Dokkum, verbreekt niet haar belofte! Vandaag onder zonnige omstandigheden Ameland verlaten, uitgezwaaid door misschien wel duizend scholeksters. Eenmaal thuis gearriveerd, heb ik als eerste het graf van mijn Willy bezocht…! Er staat een druk weekje op me te wachten!

p1530239p1530257

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

