Dag voor oudejaarsdag … Leuke mensen gesproken en ontmoet, toch ook weer een dag met een klein zwart randje … Wees morgen vooral voorzichtig met vuurwerk! (8 foto’s)

p1540862p1540864p1540865Als ik me niet vergis ben ik helemaal ‘ready’ voor 2017. Morgen geen gestress…! Heb alles vandaag binnen gehaald om te overleven tot minstens volgende week maandag. Geeft me een goed gevoel. Morgen genieten van de speciale tradities op oudejaarsdag. (Morgen gaan we nog één keer ‘vlammen’ … Foto’s volgen!) Nu maar hopen dat het weer dan een stuk beter is als vandaag. Het was vandaag wel erg triest, koud en het wereldje was wel erg klein. Bepaald geen foto-geniek weertype! Naast de gezelligheid van vandaag, leuke mensen gezien en gesproken… toch ook een bezoekje met een zwart randje. Hoort allemaal bij het leven! Nu maar hopen dat morgen iedereen voorzichtig is met het vuurwerk…! Moet toch het volgende nog eventjes kwijt: Zag vandaag een paar keer een tweetal paardenmeisjes met nogal schichtige paarden, door de straten bewegen, anders kan ik het niet noemen… Bang door het geknal van vuurwerk… Misschien morgen maar lekker en veilig binnen blijven!p1540867p1540869p1540871p1540873Oh ja, toont mijn oudste zoon Jelmer een Grieks icoontje op facebook, ook ik heb er eentje in mijn boekenkast staan…, waarschijnlijk iets kleiner.

p1540877

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

