Eigenlijk had ik vandaag een speciale foto willen maken… enne IJZEL, precies een jaar geleden! (4 foto’s)

p1550780p1550786

In vergelijking met vorig jaar was het vandaag maar een uiterst saaie dag. Vorig jaar, zie onderste twee foto’s, was het door een fikse laag ijzel spiegelglad. Er kon ouderwets op de straat geschaatst worden! De kinderen waren buiten en hebben genoten! Een jaar later, vandaag dus, zie je geen kind buiten spelen. Ook nu is het vakantie, maar iedereen zit blijkbaar binnen! Voor mij was het vandaag een dag om de wasmachine weer eens langdurig te laten draaien en ondertussen een loopke naar de winkel en naar de brievenbus. Een loopke bij mij…, is niet een kwestie van vijf minuten, dit kan zo uitlopen naar minimaal een uurtje of anderhalf. Het begint koud te worden en als ik het allemaal mag geloven, gaat het komende nacht behoorlijk vriezen, met daarna weer een grote kans op ijzel! De geschiedenis herhaalt zich, echter vaak net ietsje anders. Eigenlijk had ik vandaag een speciale foto willen maken…, helaas kon dit, waarschijnlijk, door familie-omstandigheden niet doorgaan. Januari is nog jong… er volgen nog meer dagen om een poging te wagen! Vast staat wel, dat ik vanavond in een heerlijk fris en schoon bed kruip. Eigenlijk niks bijzonders, maar ik merk dat bijna niemand op donderdag ‘het beddengoed’ buiten hangt…! Daar lijkt de maandag de aangewezen dag voor te zijn…! Grappig…, direct na het weekend!

p1160233p1160220.jpg

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

