Vandaag in de vorm van een Amaryllis een schouderklopje uitgedeeld aan schoondochter Dienie en haar vriendin Anna-Joke. (2 foto’s)

p1560579

Het werd vandaag wel een behoorlijk rustige zaterdag, dit in contrast met andere dagen. Allereerst uitgeslapen tot 07.55 uur(!), om daarna ouderwets de Leeuwarder Courant te lezen. Lekker aan de eethoektafel met een bakkie koffie. Eén van mijn eerste dingen die ik altijd lees zijn de strips op de achterpagina van het eerste katern en niet te vergeten de column van Bonne Stienstra in de Sneon & Snein bijlage. Schouderklopje… is dit keer het onderwerp. Waarschijnlijk heeft het schrijven van Bonne me, onbewust, er toe gezet om twee prachtige amaryllissen te kopen. Een prachtige bloem! Deze heb ik geschonken aan mijn schoondochter Dienie en één van haar vriendinnen Anna-Joke. Als een soort van schouderklopje! Hun dank was groot, zie bovenste foto. Straks nog naar een Nieuwjaarsbijeenkomst. Daarom de rust… is zo betrekkelijk!

p1560582

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

