Rijp-aanslag zorgt voor een prachtig winters wereldje, in en rond Damwâld, met af en toe een kleurig accentje. (13 foto’s)

p1560610p1560611p1560613p1560615p1560618

Winterse omstandigheden, ook in Damwâld. Het heeft afgelopen nacht matig gevroren en overdag is de temperatuur niet boven nul geweest. Door een lichte mistvorming is er sprake van een mooie rijp-aanzetting. Het landschap is veranderd in een sprookjesachtige sfeer en daarbij hoort, op z’n minst, een matig zonnetje. Dit was het hem nou net: De zon hebben we hier vandaag niet gezien. Ben wel op jacht geweest om een paar mooie winterse plaatjes te schieten, maar zoals gezegd: De zon liet me een beetje in de steek!

p1560622

Tussen de middag had ik een gezellige mee-eter. Mijn grote vriend: Lukas. Ik heb het manneke vanmorgen lopend uit de peuterschool gehaald. Samen hebben we gegeten en gewoon veel plezier gehad. Omdat ik momenteel in ‘die dagen van herinneringen’ zit, dacht ik kort bij me zelf: Als Willy dit vanmorgen had kunnen zien…, wat zou ze enorm van het kereltje genoten hebben! Lopend heb ik Lukas ook weer naar de Hoofdweg gebracht. Morgen maar weer eens kijken of er hier en daar ook geschaatst wordt…!

p1560635p1560641p1560642p1560643p1560648p1560651p1560652

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

