Toen kwam de zon… daarom toch nog fietsen fotograferen! Graf gefatsoeneerd en foto’s Wylde Tulpen Rintocht Ternaard naar Lollum verstuurd. (4 foto’s)

p1570155p1570187

Niks geen spectaculaire dag…, gewoon een normale en eigenlijk wel een leuke dag. Omdat het wederom een grauwe en grijze dag was, althans zo begon deze woensdagmorgen, was het nou bepaald niet een morgen om te gaan fotograferen. De koffie stond echter klaar op de Hoofdweg. Toen ik hier aan mijn eerste bakkie zat…, begon heel langzaam het zonnetje door te breken. Werd het toch nog ruim een uur fietsen fotograferen. Prachtige fietsen! Zo tegen de middag kwam Anneke uit Grou langs, oud-inwoonster van Akkerwoude. Veel dingen hebben we gemeen: Kunst, cultuur, wandeltochten, Omrop Fryslân, etc. De drie mooie hyacint-bollen heb ik later in de middag, op het graf bij Willy geplaatst. Moest hier vanmiddag toch zijn, om het allemaal weer een beetje te fatsoeneren, na de herfst en de lange donkere dagen… Ik probeer er weer iets moois van te maken! Gisteren kreeg ik uit Lollum een telefoontje van ene Siebe, met een vraag over de aanschaf van een nieuwe camera. Of ik advies kon en wilde geven. Vroeg mij af, hoe hij aan mijn gegevens/telefoonnummer kwam…?! Het blijkt dat ik tijdens de Wylde Tulpen Rintocht Ternaard met z’n mem Jikke,  een deel van deze wandeltocht heb gelopen. Ondertussen heb ik Siebe enkele adviezen gegeven en een aantal foto’s van Jikke gemaild.

p1360474

p1360497

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

