Samen met Janny en Bart naar het graf van Willy… Nanne Lukas voor het eerst op de gladde ijzers, op ijsbaan van Broeksterwâld. (4 foto’s)

p1570311p1570312

Iets bijzonders gedaan op deze vrijdag de 27ste januari?

Eerlijk gezegd: Geen spectaculaire dingen! Enne toch weer een bijzondere dag. Kwart over vier was ik vanmorgen wakker. Kon ook niet meer slapen en heb daarom maar relaxt liggen luisteren naar de radio. Het was exact dezelfde tijd… waarop Willy vorig jaar, heel rustig, in mijn handen overleden is. Beleef dus alles toch op de één of andere manier weer heel intensief. Onbewust ben ik er steeds mee bezig. Stond vanmorgen al heel vroeg te stofzuigen en was daarom ook al heel vroeg in de supermarkten te vinden. Alles alvast voor het weekend ingekocht. Als het allemaal een beetje wil lukken, trek ik morgenvroeg mijn wandelschoenen aan, om in Mûnein een wandeltocht van 25 kilometer te lopen. Vanmorgen kwamen Willy haar zus Janny en zwager Bart (Brabant) langs. Hartstikke leuk en samen hebben we het graf van Willy bezocht. Voelt heel bijzonder een goed! Omdat ik Annegreetje vanmiddag thuis moest brengen…, was ik dus nog korte tijd op de Hoofdweg. De bijgevoegde foto van Lukas en z’n heit heeft vanmiddag, voor mij, een bijzondere betekenis gekregen. Ben er superblij mee! Tot slot: Er wordt nog steeds geschaatst! Nanne Lukas heeft vanmiddag voor de allereerste keer op de schaats gestaan … en vond het geweldig! Op de ijsbaan van Broeksterwâld.

p1570335img-20170127-wa0001

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

