WILLY … WY MISSE DY SA! 29-01-16 … 29-01-17

  (in memoriam)

willy

Vandaag precies een jaar geleden schreef ik het volgende:

Onbegrijpelijk en nog steeds niet echt te bevatten… Zo snel is het allemaal gegaan. Mijn Willy …. Mijn lieve Willy heb ik vanmorgen om tien minuten voor vijf uur in de vroege vrijdagochtend liefdevol en vredig ‘uitgezwaaid’!

Gisteren in de zaterdag-editie van de Leeuwarder Courant en woensdag a.s. in de HaH Dokkum – Kollum staat of komt bovenstaande advertentie te staan. Een in memoriam. Tevens een welgemeend bedankje voor alle steun, in welke vorm dan ook!

Dit geldt absoluut ook voor alle reacties via Facebook en mijn Blog nanneoedsz fan fryslân.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op WILLY … WY MISSE DY SA! 29-01-16 … 29-01-17

  1. fokje zegt:

    Nanne, Ik tink sa faak oan dy. Dyn fertriet is grut. Mar du slachst dy der troch hinne.
    Du bist in sterke man Ik haw. respekt foar dy.

    Leafs fan Fokje

Geef een reactie

