Weer zo’n knetter merkwaardige donderdag. Plezier en verdriet liggen momenteel zo ontzettend dicht naast elkaar…

p1570546

Weer zo’n knetter merkwaardige donderdag. Was zoals gewoonlijk weer normaal tussen vier en vijf uur wakker, maar verplicht mezelf om toch tot minstens kwart over zeven te blijven liggen. Vanmorgen geen kinderen, die door mij naar school gebracht moesten worden en daarom stond ik dan ook om ongeveer kwart over acht te stofzuigen! Af en toe een bakkie koffie en daarna beneden en boven ook nog eens lekker gedweild én gepoetst. Oh, wat zijn dit toch mooie werkzaamheden. Het zal hem wel aan het mooie weer gelegen hebben… het was vandaag bijna lenteachtig, echter geen dubbele cijfers, qua temperatuur. Het werd al met al toch wel een ietwat merkwaardige dag. Heel veel ellende vandaag gehoord…, wanneer houdt dit toch eens op?! Gelukkig hebben we vanmiddag in Hardegarijp erg hard zitten lachen, terwijl de kinderen genoten van de theaterlessen. Eigenlijk moest ik daarvoor al heel hard om mezelf lachen …. hoe stom kun je zijn! Ik liep in Broeksterwâld te zoeken naar de Douweswei, terwijl deze op loopafstandje bij me vandaag is! Aan de andere kant van de Hoofdweg, in Damwâld dus! (Bedankt Pietrik!). Vanavond eindelijk weer eens een overheerlijke zoute haring gegeten. Had ik er vanmiddag maar twee gekocht…. zo lekker! Al met al denk ik momenteel wel het volgende: Plezier en verdriet liggen tegenwoordig zo ontzettend dicht naast elkaar…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

