Lammetjes zoeken … en daar sta ik weer, stiekem midden in een ‘open museum’ met heel veel bezienswaardigheden… (11 foto’s)

p1570548p1570550p1570552p1570553p1570555

Wat een heerlijke dag, het lijkt verdomd wel voorjaar! Echter alweer geen dubbele cijfers. Dit was ons toch beloofd?! Allereerst vanmorgen naar de supermarkt gesjokt. We hebben drie supermarkten in Damwâld en bij toerbeurt ga ik naar: De Spar, de Lidl of Albert Heijn. Vanmiddag heb ik de wandelschoenen aangetrokken en heb een flinke afstand gelopen. Maar allereerst Annegreetje, lopend naar een speeladres gebracht. Dit lag mooi op de route. Eigenlijk was ik vanmiddag op zoek naar jonge lammetjes, die nog maar pas geboren waren. Echter ik heb geen jonge lammetjes kunnen vinden. Wel af en toe gevraagd, bij een boer. Maar waarschijnlijk is het nog iets te vroeg in de tijd van het jaar. Slechts een lammetje in beeldvorm, kwam ik tegen. Wel ontdekte ik weer een plek met heel veel van die mooie bezienswaardigheden. Mocht er misschien niet komen…, stond een blauw bordje met tekst…! Ergens in Walterswâld. Stiekem heb ik toch een kijkje genomen. Daarna nog op de koffie geweest, bij iemand die eigenlijk precies zo in het leven staan als ik: Sinds kort ook Alleen! Tot slot, kort met mijn Willy ‘gesproken…’.

p1570556p1570558p1570561p1570563p1570564p1570581

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

